יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

מתנות ליום המורה 2016 - DIY


יש לנו מסורת נחמדה בביה"ס של הילדים שלי. כל שנה ביום המורה, כל מורה שמגיעה לביה"ס מקבלת מתנה קטנה. זה יכול להיות פרח, או שוקולד, משהו קטן של תשומת לב. אחר כך ההורים מארגנים ארוחת בוקר שווה ומפנקת למורים.

השנה התבקשתי להכין את המתנה הקטנה. ההנחיות היו פשוטות, להכין משהו קטן לכל מורה, ועדיף שלא יעלה כסף, כי אין תקציב... :0)
אני מתה על משימות כאלה, כי אם אין תקציב מוכרחים להיות יצירתיים.

אז גלשתי קצת ברחבי הרשת וגליתי את האתר הנפלא הבא לעבודות יצירה: Red Ted Art, וספציפית הדרכה חמודה ופשוטה ליצירת משקולת צבעונית לניירות מחלוק נחל.



בשלב ראשון הייתי צריכה להשיג חלוקי נחל. גייסתי חברים טובים למשימה. נסענו למקורות הירקון בששי בצהריים עם הילדים. חלוקי נחל לא מצאנו שם, אבל הרווחנו טיולון ג'יפים בשלוליות הגדולות שהיו בדרך ותה חם ומתוק ליד הנחל. אבי, שנכנס לאמביציה, מצא שפך נחל ליד ראש העין ואסף לנו חלוקי נחל. בסופו של דבר זה לא הספיק, והתחילה סערה שביטלה את האופציה לטיול נוסף, אז ביררתי ומצאתי שאפשר לקנות חלוקי נחל בודדים במשתלת הכפר החדשה בכפר אז"ר. בקטנה, שקל לאבן.


בשלב השני גייסתי כמה אמהות להכין את היצירה. על הבוקר הכנסתי את האבנים לתנור ב-200 מעלות, וכשהגיעו הבנות האבנים כבר היו חמות היטב. התהליך פשוט מאוד, מוציאים אבן, לוקחים צבעים פשוטים של ילדים, כמו Crayon ודומיהם וצובעים איתם את האבן. בגלל שהאבן חמה הצבע נמס והצבעים מתערבבים אחד בשני. זה כל כך קל, מרגיע וכיף שדי התבאסנו כשהאבנים נגמרו...
שימו לב שהאבנים מאוד חמות, אז תעבדו בזהירות. והצבע שנוזל מאוד מלכלך, הוא יכול לעבור דרך כמה שכבות של נייר. לכן עבדנו על קופסאות קרטון.



אחרי שהאבנים התקררו והתייבשו כתבתי על כל אבן תודה בטיפקס, מרקר, או צבע שמן.


ביום חמישי נחלק למורים (ששש, זו הפתעה), אני מקווה שהם יאהבו. מגיע להם big time.

אז אם גם אתם רוצים לפנק את המורים של הילדים שלכם, עדיין לא מאוחר!

ותודה לענת, אבי, איריס, ורדה וסטלה המדהימים שמוכנים להתגייס לכל משימה למען ביה"ס והילדים.

אולי תאהבו גם:
על אחיות וכלים ארמניים



2 תגובות: