יום חמישי, 8 במרץ 2012

גם אני אוגרת נורות ליבון

כמו שכבר כתבתי פעם, אין על אור של נורות ליבון - הנורה הישנה והטובה. אלא שלאחרונה הוחלט בכנסת שאסור לייבא ולמכור נורות ליבון מעל הספק של 60 ואט, כדי לחסוך באנרגיה. הבעיות עם נורות הפלורסנט החסכוניות, מעבר לזה שהאור שהן מפיצות הרבה פחות נעים, הן כנראה רבות. לא בא לי להלחיץ כאן, ואין לי גם דרך לבדוק את אמיתות הטיעונים נגד, אבל חיפוש קצר בגוגל יצליח להבהיל ולעצבן גם אתכם, אני בטוחה.

אז מה עושים? לא יודעת. בינתיים קניתי סטוק של נורות ליבון. בסופרים כבר לא מוכרים אותן, בטמבוריות עדיין אפשר להשיג. קשה לי עם אגירה, ביחוד אחרי שקראתי את "הדרך" של קורמאק מקארתי (אגב, ספר מדהים, לא לבעלי לב חלש), אבל יותר קשה לי עם נורות פלורסנט. מקווה שימצא פתרון במהרה.

מה שכן, אם אתם בכל זאת עוברים לנורות פלורסנטיות, אני ממליצה לקנות את אלה עם האור הצהוב ולא הלבן, הן הרבה יותר נעימות.

6 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. שלום מיה,

    כיצד ניתן ליצור איתך קשר?

    מה הטלפון, אימייל?

    תודה

    איליה

    השבמחק
  4. צריך לזכור שנורת פלורסנט יותר חסכונית בחשמל

    השבמחק
  5. נורת פלורסנט תורמת לאיכות הסביבה

    השבמחק