יום שלישי, 27 באפריל 2010

עיצוב חנות פדני באנגליה

גלית התקשרה אלי בצהרים. "את יושבת? " היא אמרה, "תשבי. את לא מאמינה מי התקשר אליי היום, בני פדני, את יושבת? הוא רוצה שנגיש לו הצעה לעיצוב חנות באנגליה".

ככה זה התחיל, ובסקיצה השלישית שלנו הוא נדלק, וקבלנו אור ירוק לעצב את חנות התכשיטים הראשונה של פדני בחו"ל. איזה כיף!

האמת, היה מרתק. למדנו כל כך הרבה מבני פדני, ונדהמנו מהיד החופשית שהוא נתן לנו. מעבר לזה, בעיצוב חנות (מה שהרבה פעמים לא קורה בעיצוב בית) העבודה היא ממש מא' ועד ת', כלומר, תכנון, תכנית חשמל ותאורה, בניה, הריסה, וגם בחירה של הריצוף, צבע הקירות, מנורות, מראות, עיצוב רהיטים, תמונות, עיצוב השילוט, עיצוב חלון הראווה וכו'. בחנות הזו אפילו את התמונות שעל הקיר אני ציירתי.

את כל התכנון והעיצוב עשינו מהארץ, את הרהיטים שעיצבנו בנו פה (אצל שבירו) ושלחו לאנגליה. וכל דבר שנבחר שם (כמו פרקט, מנורות) עבר אישור שלנו אחרי שקבלנו תמונות. אני הייתי אז בהריון די מתקדם עם תומר, אז נדנדנו לבני פדני שאנחנו מוכרחות לבוא לראות את החנות לפני שאני יולדת. ואכן, הוא הזמין אותנו ללונדון (החנות בעיר קטנה ומקסימה שנקראת רויאל טנברידג' וולס שנמצאת כשעה מלונדון) לראות איך יצא. לא יכולתי לחכות עד הפתיחה של החנות, בגלל ההריון, אבל החנות היתה כמעט מוכנה. זה היה מרגש! נכנסתי לחנות והיא נראיתה כמו שדמיינתי אותה אבל עם אישיות משלה (לא יכולה להסביר את זה בדיוק). טוב, תראו בעצמכם.

אני מצרפת גם את הסקיצות הראשונות שהראינו לבני פדני, אני אוהבת את כולן... חבל שאי אפשר לבנות כל דבר שמתכננים.






























תוך כדי השיפוץ קבלנו תמונות של המקום, שנראה איך מתקדמים. זה הפרויקט היחיד אני חושבת שלא עשינו בו פיקוחים, למזלם של בעלי המקצוע הפולנים שעבדו שם (אני מאוד קשוחה :0) ).






















והנה החנות הגמורה. ואם אתם נוסעים ללונדון, אני ממש ממליצה לבקר ב-Royal Tunbridge Wells. זה באמת מקום מדליק...































































המראות והמסגרות של התמונות מגלריה מיצג בתל אביב. מקום מומלץ, יש להם דברים מהממים (ויקרים). 




















אלה התמונות שציירתי (בהדפסה על קנבס).
































2 תגובות:

  1. יפהפה. פשוט מלכותי.

    השבמחק
  2. יש לחברת פדני תכשיטים סניף בקניון ממילא בירושלים שהוא מבחינת עיצוב ברמה אחת מעל כולם. האם שמתם לב לתאורה המיוחדת שיורדת מגובה של 12 מטר כדורי זכוכית במראה של שלג לבן כמות הכדורים לדעתי משהוא כמו 500 י"ח המוארים בתאורת לד. העיצוב של גוף התאורה נדיר מאד. אני מעצב פנים לא יכולתי שלא להכנס ולשאול מי אחראי לביצוע של גוף התאורה הזה. נאמר לי בחנות שם שחברת יהלום תאורה מתל אביב אחראית על יצור גוף התאורה וגם על ההתקנה שלו. חקרתי בנושא והבנתי שיהלום תאורה היא חברה בעלת מפעל ליצור גופי תאורה דקורטיבים בעבודת יד והם יצרנים המספקים גופי תאורה לרוב חנויות תאורה הטובות בארץ ובחו"ל.הכתובת שלהם לכל המעונין רחוב סלמה 149 תל אביב www.light4u.co.il יהלום תאורה מומלץ

    השבמחק