יום שני, 26 באפריל 2010

פוסט פתיחה

טוב אז ככה, קוראים לי מיה ביקסון-נסים, אני מעצבת פנים ופתאום גם לי בא לפתוח בלוג…

בתקציר העניינים, עד 2004 הייתי מהנדסת מחשבים, ראש צוות בחברת היי-טק קטנה, וטפחתי חלום על לימודי עיצוב פנים. כבת לשני הורים אדריכלים תמיד הייתי בעניין, קוראת תכניות מגיל אפס, מתרוצצת באתרי בנייה, מציירת, מפסלת. אל תשאלו אותי למה הלכתי ללמוד מחשבים, תקופת הבועה, אני יודעת… בקיצור, לבסוף אזרתי אומץ, ובעידודו של בעלי המפרגן עילי, נרשמתי ללימודי עיצוב פנים בסטודיו ברזין שוהם, אחת התקופות המאושרות בחיי. בסוף הלימודים והתמחות במשרדן פתחתי עסק עם חברה מהלימודים (להלן, גלית שפר). איכשהו התמזל מזלנו וקבלנו המון פרויקטים, חלקם מגניבים ממש (כמו לעצב חנות תכשיטים של פדני באנגליה!), קפצנו למים, עבדנו קשה, למדנו המון ונהנינו מאד. בינתיים גם ילדתי שני ילדים מקסימים (תומרוני וגלגול), קנינו בית ושפצתי אותו. אין מה לאמר, תקופה פורייה. לפני כשנה גלית ואני נפרדנו בידידות רבה ואני ממשיכה לעבוד לבד.

אז מה יהיה פה בבלוג? נראה לי בעיקר תמונות של פרויקטים שלי (ואולי גם אחרים), טיפים בנושא עיצוב פנים ונראה מה עוד. מקווה שתיהנו…

2 תגובות:

  1. כל הכבוד לך על הגשמת חלום ועל פתיחת בלוג זה. תחום של עיצוב פנים הוא מרתק מאוד וחשוב ביותר. אני השתמשתי בשירותו של מעצב הפנים בזמן בניית ביתי לפני 13 שנים ועד עכשיו אני מרוצה ממה שהוא עשה. מקווה שתמשיכי עם הבלוג הזה לטובת אנשים ובהצלחה לך.

    השבמחק