יום רביעי, 17 באפריל 2013

גשר הזיו - חלק 2 - Dreams come true

ההרחבה והשיפוץ בגשר הזיו הסתיימו, וכיף גדול חיכה לי אתמול בפיקניק יום העצמאות כשקיבלתי תמונות של איך יצא. לא 100% גמור, עוד חסרות תמונות, מראות, מנורות, חלק מהמדפים וקצת אביזרים, אבל אני חייבת לחלוק אתכם את הצילומים. וקרדיט להילה הצלמת המוכשרת על הצילומים, על הסדר והסטיילינג.

תזכורת: מדובר בבית פרטי בן 4 חדרים שהורחב והוסף לו חדר שינה נוסף - סוויטת הורים. מעבר להרחבה שופצו חדרי הרחצה, נוספו שרותי אורחים, וכל הבית חופה בפרקט למינציה ונצבע מחדש. פורקו מבני גבס ישנים, וחלק מהרהיטים הוחלפו. מה שנשאר זה המטבח שעיצבתי ושופץ לפני כשנתיים, שקיבל גם הוא חיפוי פרקט בשיפוץ הנוכחי. לתכניות ופרטים נוספים: הרחבה בגשר הזיו - חלק 1.

המטבח - לפני ואחרי


שרותי אורחים

חדר הרחצה של ההורים
מקלחון מרווח בחדר רחצה הורים
חלונות גדולים לנוף בחדר שינה הורים
חדר הבנות

חדר הרחצה של הבנות, עם כניסה לחדר הכביסה
חדר הרחצה של הבנות - לפני ואחרי



לפעמים חלומות מתגשמים...



6 תגובות:

  1. את מדהימה וכשרונית,זה כבר ידוע:)

    מירית

    השבמחק
  2. וואוו, הרסת לי את הבריאות עם האריחים באמבטיה ובשירותים... פשוט מהמם. אפשר לשאול מה העלות של אריחים כאלו לעומת אריחים "רגילים"? (אני חדשה בעולם הזה, אז אין לי מינוחים יותר טובים להשתמש בהם...)
    תודה ויישר כח!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ענת, תודה רבה! האריחים המצויריים עולים בסביבות 20 ש"ח לאריח של 20*20, כלומר 500 ש"ח למטר (+מע"מ), שזה לא זול, אבל אם משתמשים לחדרים לא גדולים, או שמשבצים שטיח אריחים מצויירים בתוך אריחים חלקים, אז זה לא יוצא נורא יקר.
      מיה

      מחק
    2. תודה רבה מיה על התשובה!

      מחק
  3. האריחים המצויירים קיימים גם במחיר זול יותר, אמנם לא המקוריים שהם מבטון, אבל יש אלטרנטיבות מאוד יפות דוגמת גרניט פורצלן או קרמיקה וכפי שאמרתי הרבה יותר זולים!!!
    שווה!!

    השבמחק
  4. האריחים המצויירים קיימים גם במחיר זול יותר, אמנם לא המקוריים שהם מבטון, אבל יש אלטרנטיבות מאוד יפות דוגמת גרניט פורצלן או קרמיקה וכפי שאמרתי הרבה יותר זולים!!!
    שווה!!

    השבמחק