יום שני, 31 במאי 2010

חנות קרמיקה מומלצת: הכח

חשבתי להתחיל קטגוריה של חנויות מומלצות לעיצוב ולשיפוץ הבית (אני עוד לא יודעת איך מוסיפים קטגוריות לבלוג, אבל בשאיפה אני אלמד מתישהו בקרוב...).

אז קודם כל, ולמען הסר ספק, אני לא לוקחת עמלות, ואני ממליצה רק על מקומות שיצא לי לעבוד איתם בכמה פרויקטים ושהייתי מאוד מרוצה, ויותר ספציפית על מקומות שאפשר לקנות בהם דברים יפים בלי לפשוט את הרגל.

אני אתחיל ב"הכח", שזו החנות האהובה עליי לקרמיקה וכלים סניטריים. החנות נמצאת ברח' מנחם בגין 26 ת"א, ממש ליד התחנה המרכזית הישנה.
הכניסה לחנות נראית כמו איזה בסטה בשוק, אבל בפנים מתגלה חלל גדול עם מבחר פשוט עצום של קרמיקות:













(חלק פצפון מהחנות, וכל אריח שעומד פה אחר)




אין פה תצוגה יפה, צריך קצת דמיון כדי לראות מאריח אחד איך יראה חדר שלם, וצריך סבלנות לנבור בין כל האריחים. מה שכן יש זה המון המון אריחי קרמיקה, גרניט פורצלן, פסיפסים, ואריחי דקור, בכל הגדלים ובכל הצבעים, מוכרים מקצועיים ומאוד נחמדים, מחירים באמת ללא תחרות (גם ללא הנחות). וכל פעם שאני מגיעה לשם אני מגלה הפתעות חדשות. היום למשל בליתי שם 3 שעות עם אידית (שבקרוב אכתוב על השיפוץ של הבית המקסים שלהם תוכלו לראות איך יצא הבית שלהם בזכרון יעקב), ובחרנו אריחים כאלה מהממים לחדרי הרחצה, שאני כבר לא יכולה לחכות עד שהם יהיו מוכנים.

ואם אתם מבולבלים מהמבחר, הנה כמה טיפים לבחירת ריצוף.

בינתיים כמה תמונות של חדרי רחצה שעיצבתי עם אריחים שנקנו בהכח. האפשרויות, כמו שאתם רואים, בלתי מוגבלות...























האריחים המצוירים מרוחמה שרון

משחק בגדלים שונים של אריחים לבנים

ותודה לאלינה על ההמלצה!

19 תגובות:

  1. בדיוק מה שחיפשתי. אני רוצה לעשות בכל המטבח חיפוי של קרמיקה. אני מחפשת משהו בהיר מכיוון שהמטבח עצמו עשוי מעץ כהה והשיש בצבע שמנת ולא לשכוח כי גם ריצפת הדק במטבח היא מעץ כהה. על מה אתם ממליצים?

    השבמחק
  2. לפי התיאור שלך המטבח נשמע לי קצת כפרי. אני צודקת? אם כן, אני ממליצה על חיפוי אריחי שמנת בגודל 10*10, ואת יכולה לשלב גם אריחים מצויירים אם בא לך (יש מדהימים ברוחמה שרון בפתח תקוה). בהצלחה..

    השבמחק
  3. מיה שלום .
    להמלצתך הגעתי לכוח, וראיתי שם אריח בשם אלדומה בון מט + פסיפס קרמה מרפיל. לאמבטיה בגודל של שלוש על ארבע בערך. האם עדין זה יתן אור באמבטיה , מאחר והאמבטיה קטנה אני לא רוצה שזה יחשיך אותה. מה דעתך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, אני לא מכירה את האריח אלדומה בון מט. את הפסיפס אני זוכרת, הוא בהיר למדי. האמבטיה לא נשמעת לי קטנה בכלל, השאלה אם היא חשוכה באופן טבעי או לא. אם אתם מוטרדים, תלכו על קירות בהירים, וזה לא נורא אם הרצפה די כהה אפילו בחדר לא מאוד גדול ומואר.

      מחק
  4. מיה שלום !
    בחרתי לאמבטיה אריח לבן מט. ולא הצלחתי למצוא אריח שיתאים לי לריצפה. אני לא אוהבת צבעים כהים, יחד עם זה הבית שלי בגווני בוק . איזה אריח לדעתך יתאים לי מבחינת הגוונים ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי הולכת על אריח בצבע חול לא מאוד בהיר, שיהיה קצת קונטרס מהלבן אבל עדיין לא כהה.

      מחק
  5. מיה שלום,

    ברצוני לבחור ריצוף גרניט פורצלן איכותי לריצוף הבית.
    האם האיכות של הריצוף בהכוח עונה לציפיות הלקוחות והם מרוצים?
    כמו כן מעניין איך השירות שלהם למקרה של תקלות.

    השבמחק
    תשובות
    1. זוהר שלום, עד היום לא היו לי בעיות עם האיכות של המוצרים שנקנו בהכח. הם מחזיקים מגוון של מוצרים, אפשר לבחור את האריחים מאירופה שהם בד"כ יותר איכותיים. בעלי העסק מאוד נחמדים, ועוזרים במקרה של תקלות. מה שצריך לדעת זה שהם מוכרים סחורה של כל מיני יצרנים ויבואנים (כמו נגב, סטודיו 2B ועוד), ולכן אם יש בעיות בסחורה ספציפית או צורך להחליף משהו, ישלחו אותך למרכז השרות של היצרן ולא יחליפו בעצמם. זה עלול להיות תיזוז אם הזמנת מכל מיני ספקים.
      בהצלחה!

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  6. חנות מדהימה המספקת מגוון אריחי קרמיקה

    השבמחק
  7. בחנות הזאת אפשר למצוא מבחר גדול של קרמיקה אריחים

    השבמחק
  8. לגבי חנות הכח, יש לנו המלצה מאוד **שלילית** על החנות.
    קנינו קנייה גדולה לשיפוץ כ-15,000 שקל.
    היחס אחרי קנייה פשוט מחפיר. הבעלים אמר לי בפנים: "הקנייה שלך הייתה קטנה ואתה מפריע לי להמשיך לעסקאות הגדולות."

    1. הגיעו שתי אסלות שונות, אחת לא שוטפת טוב.
    הם אמרו שבטח יש סתימה.
    הזמנתי אינסטלטור שלקח 800 שקל והוכיח שהמוצר דפוק. רק אז הם הודו שהנושא מוכר להם והחליפו לי אותה.

    2. מושב אסלה נשבר בשימוש רגיל, והזמנתי אחר על חשבוני אחד אחר באותו סכום על אותה הזמנה.
    אחרי שהתקנתי שמתי לב שהוא שונה וגרוע בהרבה מהקודם. החזרתי לאריזה אבל הם לא החליפו לי כמובן.

    3. כיור הגיע בהובלה שלהם והתגלה כשבור כשפתחנו את הקרטון. הם לא רצו לשמוע וקניתי מהם אחד זהה נוסף על חשבוני. הם אמרו שהקבלן שקרן והוא שבר את זה.

    4. אין שם חנייה וכל נסיעה לשם זה סיוט.

    5. זה דרום ת"א עם כל הרעות החולות והמשטרות המסיירות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה למתלונן
      לאחר 80 שנות שירות באהבה ומסירות סוף סוף קם המשמיץ הראשון חבל על הפצת השמצות מכוערות אולם הרי התגובה:

      א. איננו כ"כ אוויליים ע"מ להוציא מפינו משפט כמו אתה עסקה קטנה המפריעה לי לבצע עסקאות גדולות בעניין זה מאז ומתמיד הקפדנו בדין פרוטה כדין מאה, באם לא יכולת לקבל בזמן מסוים את השירות אותו רצית ו"נאלצת" להמתין מאחר וכל אנשי המכירות היו עסוקים בענייניהם (קטנים כגדולים) צר לי על שהמתנת ועוד יותר צרלי על כך שאינך מסוגל להמתין .
      ב. בעניין האסלה "הסתומה" הצענו לך לחכות יום על מנת להמתין לביקור טכנאי של נגב קרמיקה שהם היבואן והאחראים על בדיקת תלונות על מנת לבדוק את אמיתות הטענה ואתה הגבת באין לי זמן..לפנים משורת הדין ובניגוד לנוהל במקרים אלה החלפנו לך את האסלה במקום על מנת לסייע לך,
      בזאת חרגתי מתנאי ההתקשרות שלי עם נגב וזרקתי אסלה לפח (בדיעבד- חבל).

      ג.בעניין האסלה החדשה /משומשת הרי זו טענה שלא ראויה בכלל לתגובה מאחר והיא רוויה באמירות מגוחכות ונסמכת על חוסר ידע/ניחושים/ והזיות. מתוך חמש חברות אשר אני מחזיק בדר"כ במלאי המהוות חתך מייצג של ארצות הייצור- גרמניה, שוויץ וטורקיה ,רק אחת מגיעה אלי עם אריזה (אומר למנהלי הייצור לדבר אתך באופן בהול לשיפור תהליכי הייצור והאריזה).
      בנוגע למושב האסלה- נשבר לך המושב בהתקנה/בשימוש, אין ויכוח בנוגע לכך שהיא לא הגיעה ככה, לפיכך קנית חדשה. אז מאיפה העוז למצוא בכך משטח לטענותיך?

      ד. בנוגע לכיור השבור, הגעת לכאן לאחר זמן רב מקבלת הסחורה עם כיור מרוסק לחצי ומלא באבק ולכלוך מאתר הבניה וטענת:” ככה קיבלתי", כל אדם בר דעת (וגם כאלה שלא) ימצאו את טענתך מגוחכת, שוב, הוצע לך ולפנים משורת הדין כי אין אחריות על שבר בכלי חרס לאחר קבלתם בשלמותם באתר, לרכוש כיור חדש במחיר עלות שלי (590 במקום 760 שעלה הראשון) וזאת יוכיחו הקבלות והחשבוניות שברשותי.

      ה. בנוגע לטענה על כי באזור אין חניה ולמה להגיע לדרום ת"א בכלל.. האזור כאן רווי בחניות בתשלום כולל 2 גדולות שנמצאות במרחק הליכה של פחות מחמישים מטר, אמנם לא פרשנו שטיח אדום, אך חוץ מזה, עשינו ככל שביכולתנו, צר לנו על כי השנאה מעוורת אותך ואתה משליך זאת על דרום ת"א והסביבה. מה הקשר??
      הכי קל להסתגר בבתינו החמים ובשכונותינו המוריקות ולהפנות את הגב לאזורים הקשים ובהחלט יש גם לנו טענות רבות כלפי הסביבה והפיקוח על המתרחש בה אולם למזלנו הרב לפני כשמונים שנה כשהונחה כאן אבן הפינה והעיר עוד הייתה בחיתוליה נקבע שם החברה "הכח" מתוך ציונות ואמונה כי בכח נבנה את ארצנו ,
      גם היום אנו נדרשים לאותה מידת ציונות, למרות הקשיים שמערימים עלינו התנאים, הסביבה, הנרקומנים, חסרי הבית, מהגרי העבודה ועוד ככל שנדרש לכך.

      יכולנו לוותר על המקרה, שהרי מדובר בכמה עשרות שקלים בודדים, אולם כנגד זה עמדה לנו הציווי "ובערת הרע מקרבך", - על כולנו מוטלת החובה לא להתכופף כאשר אנו רואים עוולה ולא להתרפס מול ניצול לרעה של תרבות צרכנית אותה פירשת בצורה מעוותת, כאפשרות לפגוע ולהוציא דיבה כרצונך (גם כשזאת מסתתרת מאחורי שמות אלמוניים) ולהוציא את הצדק לאור.
      על המשך תלונותיך ומעלליך יוכלו לקרוא ולשפוט לבד הגולשים גם במקומות הבאים:
      http://www.d.co.il/?page=Addon-UserPages-Profile&userId=497198
      אין בנו אלא צער אמיתי ורחמים עליך כאשר הרוע שבש עליך את דעתך, אולם נמשיך לנסות לשרת את לקוחותינו במסירות ובאהבה כדרכנו מזה כ80 שנה.
      צוות הכח קרמיקה.

      מחק
  9. תודה על ההמלצה
    ביקרנו בהכח אחרי שקראנו את הפוסט ואחרי שהתאכזבנו מהמבחר בויה ארקדיה ובעוז, וקנינו כבר בביקור הראשון את ה-כ-ל
    אמנם היינו צריכים לחכות כעשר דקות עד שמישהו התפנה, וזה לא הכי נעים בבלאגן שם, אבל המקצועיות של המוכר והמחירים היו שוים את זה
    ממליצה בחום
    רוית

    השבמחק
  10. יופי של חנות עם מגוון רחב של אריחים של קרמיקה לאמבטיה

    השבמחק
  11. רציתי להוסיף המלצה חמה לחנות הזו, אני מפקחת בניה שבדרך כלל לא מגיעה עם לקוחות לבחור קרמיקה וכלים סניטרים והכרתי את בעלי המקום משיחות טלפון בלבד של תאום משלוחים.
    לקוחה אחת מאוד ביקשה שאבוא איתה וכך היה, התאהבתי במקום. מי שלא מחפש חנות מסודרת עם מכונת קפה ותצוגה מסודרת, זה המקום.
    בעלי המקום הם צוות המוכרים, משפחה, מקצועיים מאוד.
    כדי מאוד להתקשר ולקבוע פגישה מראש. יש סיכוי שאם תגיעו ללא תאום לא יהיה מי שילווה אותכם ותרגישו קצת "אבודים".

    השבמחק
  12. צריך למצוא מושבי אסלה עמידים

    השבמחק
  13. היי
    קנינו דירה במחיר למשתכן והמבחר של הריצוף והחיפוי קטן מאוד אך עם זאת די סביר.
    בחרנו לריצוף צבע בז' אפרפר מט.
    למרפסת צבע יחסית בהיר גם מט? לא יודעת אם זו בחירה טובה בהיר למרפסת
    לשירותים והמקלחות היה צריך לבחור צבע אחיד לכולם
    בקשר לריצוף התלבטתי אם לקחת את הריצוף כמו בשאר הדירה או לגוון ע"י אפור שהיה היחיד שאהבתי אחרי הריצוף של הדירה שחרתי
    בקשר לחיפוי היו לבן מט לבן מבריק וגוונים של אפור
    ההתלבטות שלי היא בקשר לחיפוי האם כדאי מט או מבריק.
    בחרתי דלתות וונגה, אבל מקריאה של הבלוג שלך וההתלבטות שהיתה לי לגבי הבחירה הזו (היה לבן מאוד יפה, אבל פוחדת שיתלכלך (מהידיים של הילדים) הבנתי שהלבן הרבה יותר הולך היום, ונצטרך לנקות יותר מהרגיל.
    האם את יכולה לעזור לי בהתלבטויות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, אני בעד להכנס עם הריצוף של הבית גם לחדרי הרחצה. לגבי מט או מבריק, זה ממש ענין של טעם. אני אישית מעדיפה את המט. לגבי הדלתות - לגמרי הייתי מחליפה ללבן!
      בהצלחה!
      מיה

      מחק